Zaloguj się | Rejestracja

Forum

Konstancin 24 - Konstancin-Jeziorna > Portal Mieszkańców > Metropolia Warszawa :: Forum :: Tablica ogłoszeń :: Dam/Szukam pracy
 
<< Poprzedni temat | Kolejny temat >>
Starszy Technik Zespołu Adminstracyjno-Gospodarczego w KPP w Piasecznie
Moderatorzy: admin, kacper, tomek24, marylka
Autor Odpowiedzi
admin
06 mar 2014 : 05:56
admin


Zarejestrowany #1
Dołączył: 28 lut 2008 : 19:13
postów: 20
KOMENDANT POWIATOWY POLICJI W PIASECZNIE poszukuje 1 kandydata /ki/ w pełnym wymiarze czasu pracy na stanowisko STARSZEGO TECHNIKA ZESPOŁU ADMINISTRACYJNO-GOSPODARCZEGO W WYDZIALE WSPOMAGAJĄCYM KPP w Piasecznie.

Do głównych obowiązków osoby zatrudnionej na tym stanowisku będzie należało m.in.:
- koordynowanie i nadzór nad obsługą techniczną sprzętu transportowego KPP w Piasecznie oraz podległych jednostek organizacyjnych. Czuwanie nad prawidłowym eksploatowaniem sprzętu poprzez planowanie i uzgadnianie ze Stacją Obsługi Pojazdów KSP oraz stacjami „zewnętrznymi” terminów wykonania obsługi technicznej pojazdów, obsług sezonowych, przeglądów gwarancyjnych, wymaganych wizyt serwisowo-kontrolnych, napraw powypadkowych i innych czynności techniczno serwisowych pojazdów służbowych;
- prowadzenie ewidencji zużytego paliwa, wydawanie i comiesięczne rozliczanie kart pracy pojazdów służbowych.

Wymagania konieczne:
- wykształcenie średnie;
- prawo jazdy kat. B;
- 2 lata stażu pracy w administracji lub pracy biurowej;
- obsługa komputera;
- umiejętność obsługi urządzeń biurowych;
- umiejętność komunikowania się;
- umiejętność negocjacji;
- pracy zespołowej;
- współpracy;
- interpretacji przepisów;
- szybkiego działania i podejmowania decyzji.

Wymagania pożądane:
- 3 lata stażu pracy o podobnym charakterze;-
- obsługa komputera (systemu operacyjnego Windows, programów pakietu Microsoft Office);
- obsługa poczty elektronicznej, Internet.

Wymagane dokumenty i oświadczenia:
- życiorys i list motywacyjny;
- oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji;
- oświadczenia kandydata o korzystaniu z pełni praw publicznych;
- oświadczenia kandydata o nieskazaniu wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe;
- kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie;
- kopie dokumentów potwierdzające posiadanie polskiego obywatelstwa lub oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego;
- kopię poświadczenia bezpieczeństwa uprawniającego do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą "poufne" lub oświadczenie o wyrażeniu zgody na przeprowadzanie postępowania sprawdzającego zgodnie z ustawą z dnia 5 sierpnia 2010 r. o ochronie informacji niejawnych (Dz. U. Nr 182, poz. 1228).

Inne dokumenty i oświadczenia:
- kopie dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność;
- kopię dokumentów potwierdzające posiadanie stażu pracy (kopię świadectw pracy, zakresy obowiązków, zaświadczenia o zatrudnieniu itp.).

Dokumenty należy przesłać do dnia 17.03.2014 roku na adres:
Zespół ds. Kadr i Szkolenia
Komenda Powiatowa Policji w Piasecznie
ul. Kościelna 3
05-500 Piaseczno

Inne informacje:
Dokumenty należy składać osobiście w siedzibie urzędu lub listownie (decyduje data wpływu do urzędu). Wszystkie wymagane oświadczenie należy podpisać własnoręcznie. Kandydaci zakwalifikowani zostaną powiadomieni telefonicznie o etapie dalszego naboru. Oferty, które nie spełniają wymogów formalnych nie będą brane pod uwagę. Nie zwracamy nadesłanych dokumentów. Proponowane wynagrodzenie brutto 1.680 zł. Dodatkowe informacje można uzyskać pod nr tel. (22) 60-45-288.
Powrót do góry
 

Przejdź do:     Powrót do góry

Kanały informacyjne: RSS 0.92 Kanały informacyjne: RSS 2.0 Kanały informacyjne: RDF
Powered by e107 Forum System